"Сауатты оқу негізі" элективті курс 10 сынып
«Сауатты оқу негізі» элективті курсының күнтізбелік- тақырыптық жоспары
р/с | Мазмұны | Тақырыбы | Оқу мақсаты | Сағат саны | Мерзімі | Ескерту |
1-модулі. Мәтін-4сағат | ||||||
1 | Мәтін | Мәтін және оның түрлері | 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; | 1 | 07.09 | |
2 | Мәтін түрлері мен ерекшеліктері. | 8.2.1.1 - тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру | 1 | 14.09 | ||
3 | Тұтас мәтін және дискретті мәтін | 8.3. 4.1 -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе); | 1 | 21.09 | ||
4 | Аралас мәтін және құрамдас мәтін. | 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау | 1 | 28.09 | ||
5 | Табу және алу | 8.2.3.1 - мақала, аннотация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату | 1 | 05.10 | ||
6 | Біріктіру және түсіну | 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; | 1 | 12.10 | ||
7 | Түсіну және бағалау. | 8.1.4.1 -мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау. | 1 | 19.10 | ||
2-модуль. Дананың сөзі-ақылдың көзі-4 сағат | ||||||
8 | Дананың сөзі-ақылдың көзі | Қорқыттың нақыл сөздері | 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау | 1 | 26.10 | |
9 | Қожа Ахмет Ясауи «Даналық кітабы». | 8.2.3.1 - мақала, аннотация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; | 1 | 09.11 | ||
10 | Ақтамберді жырау «Балаларыма өсиет». | 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; | 1 | 16.11 | ||
11 | Шалкиіз Тіленшіұлының нақыл сөздері | 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; | 1 | 23.11 | ||
3-модуль. Грамматикалық тақырыптар-13ағат. Синтаксис | ||||||
12 | Грамматикалық тақырыптар | Мәтіндегі сөйлемнің құрамы. | 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау | 1 | 30.11 | |
13 | Мәтіндегі тұрлаулы мүшелер. Жаттығу жұмыстары | 8.2.1.1 - тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру | 1 | 07.12 | ||
14 | Мәтіндегі тұрлаусыз мүшелер. Жаттығу жұмыстары | 8.3. 4.1 -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе); | 1 | 14.12 | ||
15 | Мәтіндегі бірыңғай мүшелер.Жалпылауыш сөздер | 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау | 1 | 21.12 | ||
16 | Мәтіндегі сөйлемдерге морфолгиялық талдау | 8.2.3.1 - мақала, аннотация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату | 1 | 28.12 | ||
17 | Мәтіндегі жақты және жақсыз сөйлемдер | 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау | 1 | 11.01 | ||
18 | Оқу сауаттылығына тест | 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау | 1 | 18.01 | ||
19 | Мәтіндегі жалаң және жайылма сөйлемдер | 8.2.1.1 - тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру | 1 | 25.01 | ||
20 | Жаттығу жұмыстары | 8.3. 4.1 -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе); | 1 | 01.02 | ||
21 | Мәтіндегі толымды және толымсыз сөйлемдер. | 8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау | 1 | 08.02 | ||
22 | Мәтіндегі атаулы сөйлемдер | 8.2.3.1 - мақала, аннотация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату | 1 | 15.02 | ||
23 | Жаттығу талдау жұмыстары. | 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау | 1 | 22.02 | ||
4-модуль. Эссе- 12 сағат | ||||||
24-25 | Эссе | 1.Фукцоналдық сауаттылықтың бір жолы-эссе жаза білу./ 2.Эссе түрлері № 236-Ө.01.09.2022 | 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау 8.2.3.1 - мақала, аннотация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату | 1 | 01.03 | |
26 | Эссе құрылымы | 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау | 1 | 15.03 | ||
27 | . Эссе жазу үлгісі мен талдау үлгісі. | 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау | 1 | 29.03 | ||
28 | Әдеби талдау эссе | 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау | 1 | 05.04 | ||
29 | Әдеби талдау эссеге құрылымдық талдау | 8.2.3.1 - мақала, аннотация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату | 1 | 12.04 | ||
30 | Дәлелдеме эссе | 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау | 1 | 19.04 | ||
31 | . | Әдеби –дәлелдеме эссеге құрылымдық талдау | 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау | 1 | 26.04 | |
32 | Эссені бағалау. | 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау | 1 | 03.05 | ||
33 | Сыни ой, тіл сауаттылығы | 8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау | 1 | 10.05 | ||
34 | Эссені өмірмен байланыстыру. | 8.3. 4.1 -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе); | 1 | 17.05 | ||
35 | Эссеге тезис жазу. | 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау | 1 | 24.05 | ||
36 | Эссе бөлімдері | 8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау | 1 | 31.05 |